Klantenservice

Telefoonnummers

Voor hulp bij het vergelijken of afsluiten van verzekeringen zijn onze medewerkers bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.
Rechtstreekse telefoonnummers:

Algemeen telefoonnummer

030-6883700

Afdeling Offerte:

030-2192094

Afdeling financiën:

030-2192095

Afdeling Schade:

030-2192098

Bezoekadres

Alleen op afspraak
Swammerdamweg 8
3401 MP IJsselstein

Postadres

Postbus 63
3400 AB IJsselstein

E-mailadres

info@diks.nl

Voor hulp bij het vergelijken of afsluiten van verzekeringen zijn onze medewerkers bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.
Rechtstreekse telefoonnummers:

Algemeen telefoonnummer

030-6883700

Afdeling Offerte:

030-2192094

Afdeling financiën:

030-2192095

Afdeling Schade:

030-2192098

Bezoekadres

Alleen op afspraak
Swammerdamweg 8
3401 MP IJsselstein

Postadres

Postbus 63
3400 AB IJsselstein

E-mailadres

info@diks.nl

apple store en google play

Mijn polismap

Heeft u via ons kantoor een polis bij Voogd & Voogd verzekeringen lopen kunt u uw polissen ook via een app inzien. Daarnaast kunt u een wijziging of een schade ook via de app melden.

Direct inloggen in de mijn.polismap

U kan hier direct inloggen in uw polismap. Klik hier om in te loggen.

App downloaden

Download ook de mijn.polismap app (uw eigen app, Polismap). De mijn.polismap app is geschikt voor smartphones en tablets en is te downloaden in de App Store en Google Play.

Inlogcode mijn.polismap

Bij het afsluiten van een verzekering bij Voogd & Voogd verzekeringen krijgt u per email uw inlogcode toegezonden.

E-Inlogcode kwijt

Bent u uw inlogcode kwijt klik dan hier op een nieuwe code aan te vragen.

Schade melden

Heeft u een schade dan kunt u online een schade melden via onderstaand formulier. Heeft u met spoed een sleepdienst nodig dan kunt u op uw groene kaart het telefoonnummer achterhalen van de hulpdienst waarbij uw verzekeringsmaatschappij is aangesloten.

Wanneer u dekking heeft tegen ruitschade kunt u een ruithersteller inschakelen die op uw groene kaart staat. De ruithersteller zal dan in de meeste gevallen de schade afwikkelen met uw verzekeringsmaatschappij.

Klik hier om een schade online te melden.

Klacht melden

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die de klacht zal behandelen. Als de klacht door Diks verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost dan kunt u desgewenst nog terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).